The countdown.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Floortje Bont - WaarBenJij.nu The countdown.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Floortje Bont - WaarBenJij.nu

The countdown..

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floortje

03 Februari 2017 | Nederland, Groningen

3,5 jaar geleden leerden Mau en ik elkaar kennen tijdens het introductiekamp van onze studie Voeding & Diëtetiek. Vanaf dat moment hebben wij in Groningen een mooi studentenleventje opgebouwd met heel wat biertjes, escalatieavondjes, UB-dagen en veel mooie mensen om ons heen! Inmiddels zijn we beland bij het laatste onderdeel van onze studie; de Bachelorscriptie.

Ikzelf, Floor, dacht aan het begin van mijn studie stiekem al aan een periode in het buitenland. Toen Maureen vertelde dat ze dit ook wel zag zitten hebben we besloten om dit gewoon te doen! Heel wat gesprekken met docenten verder kwamen we uit bij het tropische Suriname. We vonden een opdracht bij diëtistenpraktijk GoodFood, paspoorten werden aangevraagd (en heel wat andere documenten voor het visum) en de tickets werden geboekt. Elke keer komen we een stapje dichter bij het grote avontuur!!

Vandaag, 3 februari 2017, is het nog maar 6 nachtjes slapen voordat het vliegtuig daadwerkelijk vertrekt. Afgelopen week hebben we afscheid genomen van het mooie Groningen. Ik heb het afgelopen halfjaar in Den Haag gewoond voor de afstudeerstage dus ik had al geen kamer meer in Groningen, gelukkig kon ik mooi bij Mau slapen. Mau heeft haar kamer inmiddels leeggehaald en we hebben hierbij de hele week op luchtbedjes in een lege kamer geslapen. Al een avontuur op zich. ;)
We zijn bezig met de laatste voorbereidingen en hebben er erg veel zin in!

Via deze blog willen we jullie op de hoogte houden van al onze avonturen en ervaringen. Schroom daarbij niet om een leuke reactie achter te laten! :)

Veel leesplezier!

Liefs, Maureen en Floor

• 04 Februari 2017 - 09:22

Liesbeth Steller:

He Mau en Flo,
    Leuk dat jullie een blog starten, ik ga jullie zeker volgen. Succes meiden! Geniet maar van dit avontuur. We gaan jullie uiteraard wel missen.

• 04 Februari 2017 - 16:41

Anneke Sewuster:

heel leuk dat jullie een blog gaan bijhouden,Verwacht dan ook heel veel fotos,en elke dag een verslag !! Haahaha ,Alvast heel veel plezier. Groetjes